adoii.... kuar brite plak...

hahaha... nak tergelak aku...

aku baru je post pasal gmbr aku, kazen2 ngan radhi, tp bile aku bukak web surat khabar metro, ade plak cite pasal radhi OAG, ni kisahnye...



PETALING JAYA: Vokalis kumpulan OAG, Mohd Radhi Razali atau lebih dikenali sebagai Radhi OAG dikenakan waran tangkap oleh Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam, selepas beberapa kali gagal hadir kes pengesahan lafaz cerai yang difailkan isterinya.

Hakim Syarie Ghazali Ahmad membuat keputusan itu selepas peguam Noorafizah Abdul Azis yang mewakili isteri penyanyi terbabit, Shazlin Sharif, 30, meminta Radhi dikenakan waran tangkap berikutan beberapa notis amaran sudah dikeluarkan terhadapnya.

Selain itu, Ghazali menetapkan 2 Jun depan untuk sebutan semula bagi kes permohonan pengesahan lafaz cerai berkenaan.

Terdahulu, Noorafizah meminta membuat pindaan terhadap permohonan pengesahan lafaz cerai apabila Shazlin mendakwa Radhi ada melakukan lafaz cerai yang kedua pada 25 Februari lalu.

“Ini berikutan anak guam saya mendakwa Radhi ada melafazkan cerai ‘aku ceraikan kau (Shazlin) dengan talak tiga terus’ melalui telefon pada tarikh berkenaan,” katanya.

Bagaimanapun, mahkamah menolak untuk melakukan pindaan itu dan memerintahkan supaya meneruskan permohonan pengesahan yang terdahulu berhubung lafaz cerai pada 15 September tahun lalu.





adoii... suke wat hal betul radhi ni... huhu~



PENGAJARAN: penuhkan iman anda di dada.~

5 komen:

Ahmad Sobri said...

mybe die pnt peform kot..hehhe..

momoQue said...

huhu
penat2 pown ne leyh suka aty nk lafaz cerai??
huhu
bak kata ajim td
penuhkn iman di dada
huhu
renung2kan dan selamat beramal
huhu

aGym said...

yeah~

Anonymous said...

pulak da??..ikut naza ke ape die ni??..huhuh..

paCat said...

artis m'sia..


pempaham jela