shocking news.!!

kul 8 pagi tadi, bapak aku masuk bilik aku..

papa: Ajim.!! Ajim.!!

aku: (mamai) nape.?

papa: Michael Jackson mati.

aku: haaa.?? sakit ape.?

papa: sakit jantung.

aku: Innalillah....



baru je semalam or kelmarin aku tgk video live Michael Jackson kat dlm pc aku, meninggal dah die, sob2, walaubagaimanapun, lagu2 die tetap menjadi inspirasi aku~ selamat tinggal Michael.

Rupa Terakhir Michael Jackson.

5 komen:

muNee said...

yeke???cm xcaye je...

agym said...

percaya lah~

namaku faten edura... said...

aku baru tau smlm..hahaha..2 pn antara pecaya ngan tidak..org ckp dia dh masuk islam..tol ke?

agym said...

yeap, die masuk islam... tp masalah skang peminat die bleh terima ke tidak yg MJ masuk islam, biase la, org2 US anggap islam ni jahat~

momoQue said...

aku bce kat surat khabar td yg die
abg die kt kan die mmg lame dah nak peluk islam
sejak awal tahun 90 an lagi
lebih2 lagi sejak abg die balik dr mengerjakan haji
huh
alhamdulillah klu cte nie btol
terbukak aty die la tu plok islam
mati pon sebagai islam
=)