konvo~


lepas grad diploma ni, tetibe plak rase xsabar nak konvo.. bukan ape, kat dinding umah aku ni, gantung gambar2 konvo akak2 aku je.. so, pasni, aku dpt la memenuhi ruang dinding tu pula.. ngeh2.. sebut pasal konvo ni, teringat dulu mase aku grad tadika 1994 dulu,time tu la aku 1st time n last time dpt merase jubah konvo, kaler ijau.. rindu gler zaman dulu2.. huhu~ sob2.. akhirnya, dpt juga merase sekali lagi pakai jubah konvo ujung taun ni, hope dpt grad degree n konvo lg skali... insya Allah...~


7 komen:

Yatre Hayati said...

hamboi...promote gambr mase kecik nmpak..

Anonymous said...

heee chomel je gambar....xsbr nak convo jgk!

aGym said...

yatre : aku letak gambar aku je, org kate pomot, ye arr... aku xletak dah... ok~

mieyra : convo roxx.!

faten edura... said...

comel nye ko masa kecik..hehehe...insyaallah kita konvo diploma n degree sama2..

aGym said...

haha~

ala, sume budak kecik chomel... ngeh3...

muNee said...

ak pn xsabar nk konvo gak...ak pn mcm ko...xsabar nk penuhi dinding umah ak...smuanya gmbr abg2 ak je...xlama lg gmbr ak plak...hehehe...tadika last ek pkai jubah?ak 2 kali...tadika n skolah menengah...lbh skt dr ko...hahaha...kte konvo sama2...

momoQue said...

chumeyyy nyewww.
waa
rajin update blog erk skunk
haha
;p