jamming bersama housemate di tempat kerja-ku

haha, setelah tamat syif keje aku, (jam 3am), pada hari khamis lalu, housemate aku datang menjenguk aku di tempat keje (AMP JAMM STUDIO, dekat2 area UNISEL tu). dah alang2 diorg dtg jenguk2 aku, ape lg, suh diorg masuk bilik jamming, si AMIER begitu kagum dengan keadaan studio jamming tu sebab beliau xpernah langsung masuk studio jamming, huhu, layan je la kepala die, so aku pun men gitar aku, the rock (SYAFIQ) men drum, kundi (IJAT) hanya menjadi teman AMIER yang lena tdo di sofa. (dalam keadaan bising2 si amier tu bleh tdo lg, perghh, kental giler telinge die).

so, ni la antara pix2 yang sempat diambil~~~












thats all from me



2 komen:

momoQue said...

wahh~
the rock leyh men drum rupenye
baru taw
:)
eh, ary tu men lagu pe?
amer tdo?
dasat la
dalam studio bising2 pon leyh tdo?
ishk2

aGym said...

yeap2~ die bleh men drum~~ mcm2 lagu aritu men, tp byk lagu men sparuh2 je, huhu, haah, amier mmg camtu, kalo die penat + selesa, dalam situasi camne pon die bleh tdo, huhu~