Business Card

Yeah, pertama kali dalam hidup ada kad bisnes. Setelah 4 tahun bekerja, (setaun kerja di Freescale Semi Conductor, 3 tahun kerja di TM) baru la diberi kesempatan untuk memiliki kad bisnes sendiri. Selalu dapat kad dari rakan2.

Sebelum ni ade gak rasa segan ngan sedara sebab bila jumpa diorg je, "ajim, keje apa skang?", "ajim ade business card?", "apa? takkan la executive takde kad". Ni la antara ayat2 yang slalu aku dapat.

So harap lepas ni takde la lagi persoalan macam tu berlaku lagi. Apa2 pun aku bersyukur apa yang ada sekarang dan rezeki yang ada sekarang. Alhamdulillah.

Oh satu lagi, baju F1 first aku juga untuk tahun ini dan selama hidup aku. Rupanya pakai baju F1 ni nampak segak juga. Hahaha. Tapi ok la, dapat merasa jugak. So hope tahun ni aku lebih bersemangat utk teruskan ibadah ini.


0 komen: